30
maart
2020
|
15:43
Europe/Amsterdam

Document Navigator van Konica Minolta bevat nu accountingmodule voor kleine bedrijven

Samenvatting

Document Navigator, een oplossing van Konica Minolta voor het vastleggen, verwerken en distribueren van documenten, krijgt een facelift met de introductie van versie 5. Er is een functie toegevoegd aan de reeds bestaande functies, namelijk Accounting. Daarnaast is de bruikbaarheid verbeterd en vereenvoudigd, dankzij de gewijzigde gebruikersinterface die gemakkelijker en intuïtiever is.

Terugkerende taken vormen voor de meeste werknemers een tijdrovend deel van hun dagelijkse kantoorwerk. Documenten moeten worden gescand, verwerkt en afgeleverd op een of meer bestemmingen, zoals een andere afdeling, een CRM-systeem of een elektronische archiveringsoplossing. Bij al deze administratieve taken komen veel handmatige acties kijken voor elk afzonderlijk document. Met Document Navigator kunnen dagelijkse handelingen met betrekking tot documenten eenvoudig worden geautomatiseerd. De Konica Minolta Document Navigator biedt al intelligente documentvastlegging, -verwerking en -levering en biedt elektronische workflows voor papieren documenten. Met de nieuwe accountingmodule biedt Konica Minolta een speciale boekhoudoplossing voor kleine bedrijven – een verzoek dat Konica Minolta van klanten heeft ontvangen. De verificatiefunctie is de basis en ondersteunt volledige apparaatbesturing door verificatie op apparaatniveau in te schakelen. De accountingmodule ondersteunt accounting en facturering bij verificatie op het apparaat door verschillende beleidsregels toe te wijzen aan een subset van apparaten, gebruikers en domeinen. Ook kan er een periodieke controle worden ingesteld en kunnen er rapporten worden gegenereerd.

De intelligente documentfuncties van Document Navigator zorgen voor volledig automatische documentworkflows. Ze maken interne procedures sneller en productiever, helpen de kosten te verlagen en helpen bedrijven zich te concentreren op dringende zakelijke taken in plaats van tijd te verspillen aan lange administratieve procedures.

Meer informatie over Document Navigator is hier te vinden.