03
februari
2017
|
12:00
Europe/Amsterdam

Konica Minolta verheugt zich op zijn debuut op de 12e Hunkeler Innovationdays in Luzern

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH (Konica Minolta) zal dit jaar voor het eerst acte de présence geven op de Hunkeler Innovationdays. Tijdens dit evenement, dat plaatsvindt van 20 tot 23 februari in de Zwitserse stad Luzern, zal Konica Minolta laten zien hoe het kan anticiperen op de behoeften van zijn klanten en hun ideeën kan realiseren. Bezoekers krijgen de kans in première kennis te maken met onlangs door Konica Minolta geïntroduceerde producten, zoals AccurioPress C2070 en MGI METEOR Unlimited Colors. Ook krijgen ze inkijk in beproefde complete workflows, geïntegreerde oplossingen en Konica Minolta’s marketing-automatiseringstool Markomi. 

De voorbije jaren zijn de Hunkeler Innovationdays uitgegroeid tot één van de belangrijkste evenementen op vlak van hoogwaardig digitaal printen. Tijdens de 12e editie van dit tweejaarlijkse evenement zullen circa 80 exposanten de nieuwste technologieën en innovaties presenteren op het terrein van digitaal printen en afwerken, aan experts en beslissingsnemers van over de hele wereld.

“We zijn erg blij onze eerste aanwezigheid op de Hunkeler Innovationdays te kunnen aankondigen. Eens te meer onderstrepen we hiermee onze nauwe betrokkenheid bij de markt van professioneel en industrieel drukwerk, zoals we dat eerder aankondigden op drupa 2016 en benadrukten met de opening van onze nieuwe showroom in ons Europese hoofdkantoor,” zegt Michael Molbaek, Senior Manager Production Printing bij Konica Minolta. “Belangrijk is echter dat dit evenement ons een grote kans biedt in contact te komen met klanten, hen te inspireren en adviseren, en het met hen te hebben over innovaties en marktontwikkelingen.”

In hal 1, op een stand van 60 m2, heeft Konica Minolta met partner IIJ (Industrial Inkjet Ltd) een speciale inkjet-zone ingericht, om te tonen hoe hun toonaangevende inkjetkoppen en technologie nieuwe mogelijkheden creëren voor hun klanten. Naast de inkjet-zone toont Konica Minolta de nieuwste aanwinst in zijn portfolio: de AccurioPress C2070. Deze digitale pers levert een uitstekende afdrukkwaliteit, perfecte kleurstabiliteit en grote mediaflexibiliteit om de beste resultaten te garanderen, zodat klanten hun omzet kunnen vergroten en meer winst kunnen genereren. Bovendien wordt binnenkort ook MGI’s METEOR Unlimited Colors toegevoegd aan de portfolio. Dit is het enige product op de markt dat een print engine combineert met een eersteklas in-line folieoplossing. Zilver- en goudfolie plus toner creëren in het oog springende metallic- en glanseffecten. Het resultaat voor drukkers is de productie van drukwerk met meerwaarde. Konica Minolta biedt zijn klanten zo nieuwe mogelijkheden om hun productaanbod verder uit te breiden.

Konica Minolta laat bezoekers ook kennismaken met Markomi. Met deze marketing-automatiseringstool kunnen gebruikers heel makkelijk omzet genereren door middel van kant-en-klare campagnes, content en workflows die volledig gepersonaliseerd kunnen worden volgens de behoeften van de gebruiker. Met de getoonde combinatie van hard- en software demonstreert Konica Minolta complete end-to-end oplossingen voor korte verpakkingsruns en direct mailing.

De toegang tot het vierdaagse evenement is gratis. Bezoekers moeten zich vooraf aanmelden. Voor aanmelding en meer informatie over het evenement kunt u terecht op de website van de Hunkeler Innovationdays: innovationdays.hunkeler.ch