30
mei
2018
|
00:00
Europe/Amsterdam

Prokom’s Global Conference 2018 trekt ongekend veel belangstelling

Samenvatting

Prokom, Konica Minolta’s gebruikersgemeenschap voor commerciële printproducenten, heeft bekend gemaakt dat haar tweede internationale conferentie op 6 en 7 juni in Boedapest, Hongarije, al is overtekend met meer dan 260 bevestigde deelnemers.

“We hadden gepland om 200 klanten te verwelkomen,” zegt Michael Kelly, die leiding geeft aan de marketing voor Prokom. “We hebben echter al meer dan 260 bevestigde deelnemers. De ongekend hoge belangstelling en de jaarlijkse groei laten zien dat het evenement een uiterst waardevolle toevoeging is aan de kalender van Konica Minolta-gebruikers.”

Andy Barber, managing director UK Mail Ltd, voorzitter van de adviesraad die Prokom leidt, voegt hieraan toe: “Het is boeiend om te zien dat klanten uit Azië en de Stille Oceaan zich voor het eerst bij ons aansluiten en dat Oost-Europa meer belangstelling toont. Dit geeft aan dat Prokom echt een wereldwijde gemeenschap aan het worden is.”

Tijdens de conferentie van dit jaar vindt op de avond van de eerste dag ook een informele ontvangst van de KM-1 gebruikersgroep plaats. De Konica Minolta AccurioJet KM-1, die het "Zwitserse legermes" van de drukkerswereld wordt genoemd omdat dit productiesysteem zo veel toepassingen heeft, kan eenvoudig worden geïntegreerd in offset- en digitale omgevingen met een productiviteit van maximaal 3.000 vel per uur - enkelzijdig en op een reeks aan media.

Hoogtepunten tijdens de conferentie dit jaar zijn onder meer Kevin Gaskell, die zijn visie geeft op ‘Het pad naar buitengewone prestaties’. Gaskell, die gewerkt heeft met iconische merken als Porsche, BMW en Lamborghini, is van mening dat gewone mensen buitengewone resultaten kunnen behalen. Francois Martin, een senior graphic industry consultant en digitale print evangelist die 12 jaar bij HP heeft gewerkt, zal uitleggen hoe de aanwezigen ervoor kunnen zorgen dat ze ‘Profiteren van de veranderende wereld van print vandaag de dag’. Ook aanwezig zijn Marco Boer, vicepresident van I.T. Strategies, met meer dan 25 jaar ervaring in het adviseren en begeleiden van senior executives van Fortune 1000 en kleinere innovatieve bedrijven in opkomende digitale printmarkten, en Miles Hilton-Barber, wiens activiteiten vol extreem uithoudingsvermogen zowel zijn zakelijke als persoonlijke leven hebben geïnspireerd.

Prokom biedt lidmaatschap aan iedere Konica Minolta-gebruiker van productieprinters. Na overleg met de leden werd ook een nieuwe website gelanceerd, www.prokom.org, die in vier talen - Engels, Frans, Duits en Spaans - beschikbaar is. In reactie op de ontvangen feedback heeft de site met e-learning cursussen, zelfhulpvideo's, forums, expert content, marktonderzoek, maar ook webinars, nieuwsbrieven en lokale evenementen de focus van haar leden verbeterd. De site levert nu - met een wisselende agenda - elke maand nieuwe moduletools en meer diepgaande kennis over actuele onderwerpen.

Foto's: 
 
(Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding en kies 'Save image as'.)